خوابت می آید ؟؟؟
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : م.احمدی

 

دخترگلم  شما خوابیدن را کلی دوست داری اما صبح ها باید زود بیدار شی و بری مهد کودک

و شما هم از  زمانی که  ازخواب بیدار میشی تا خود مهد کودک به من  می گی وقتی رسیدم مهد می خواهم بخوابم ولی به مهد که می رسی  و دوستات را می بینی خواب از سرت می پره و میری سراغ بازی و تفریح ..

قربونت برم   ...خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

خاله مهسا
ساعت14:40---1 تير 1391
الهی من قربون این دختر خوابالو برم. دورت بگردم خاله. یایا همش سراغتو ازم میگیره. کلی از عکساتو نشوش دادم اونم حسابی ذوق کرده بودو هی قربون صدقه ت میرفت. خدا کنه این 2ماهم زود بگذره که بیایو چشممون به جمالت روشن بشه.
پاسخ: خاله جون منم منتظرم بیام ببوسمتون بغلتون کنم


مامان امیر علی
ساعت17:46---31 خرداد 1391
نمیدونم کامنتم اومد یا نه !
آخی!


مامانی درسا
ساعت9:32---30 خرداد 1391
الهی بگردم دلم براش سوخت مامانی کاش کسی رو اونجا داشتین یا من اونجا بودم میومد یه دل سیر کنار درسا میخوابید راستی خیلی خوشجالم میخواین بیان ایران باید خیلی خوشحال باشین .....
پاسخ: خیلی خیلی خوشحالیم و روز شماری میکنیم


نایسل
ساعت11:57---29 خرداد 1391
الهی خدا از دهنت بشنوه مرسی واسه دعا

نایسل
ساعت11:56---29 خرداد 1391
ای جان عزیز دلم مرسی مرس گلم
پاسخ: آدم کلی لش براش می سوزه


مامان علی خوشتیپ
ساعت12:34---28 خرداد 1391
دقیقا مثل علی
پاسخ: خیلی وقتها دلم براش می سوزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 10862
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!